مجسمه های دکوری مدرن و انتزاعی

مجسمه های اتزاعی
مجسمه های دکوری مدرن و انتزاعی
مجسمه های دکوری مدرن و انتزاعی
مجسمه های دکوری مدرن و انتزاعی

مجسمه های دکوری مدرن و انتزاعی (بخش اول)

در دنیای کنونی تنظیم و نظم بخشیدن به فضای خانه و همین طور تنظیم دید کالاها و اجسام در فضای منزل تاثیر بسیاری در فضای خانه ایفا میکند . مجسمه های دکوری مدرن و انتزاعی یکی از انتخاب های قابل توجه در تنظیم انرژی و فضای خانه شماست .در زیر به بررسی نقش این گونه مجسمه های مدرن و انتزاعی میپردازیم.

 

کاربرد مجسمه های دکوری مدرن و انتزاعی

ترکیب هنر و فضا

بزرگترین کاربرد مجسمه ها و تندیس های مدرن و انتزاعی ترکیب فضای خشک منزل با هنر است . ترکیبی که از آمیختگی طرح و رنگ با فضای خانه ایجاد میشود. ترکیبی از رنگ وسایل و تجهیزات خانه با تندیس ها و مجسمه ها. ترکیبی که با خود هزاران طرح و نقش را به همراه دارد . یک فرمول که جای خالی را شما با یک مجسمه انتزاعی پر میکنید.
برای ترکیب هنر با اجسام میتواند با یک مجسمه که حس محیط را به تفکر محیط برمیگرداند استفاده کرد . یک مجسمه متفکر برای محیط اداری یا محیطی که نیاز به تفکر دارد استفاده کرد . مانند کتابخانه و…

 

ترکیب کوچک برای فضای کوچک و بزرگ برای بزرگ

دکوری های مدرن برای دکوراسیون خانه های امروزی بسیار مناسب ترند تا یک دکوری بزرگ برای فضای کوچک . یک مجسمه کوچک مثل صورتک به سادگی در فضای کوچک یک میز و یا یک ویترین جای خود را میابد . و مجسمه هایی همچون دست بوس  برای فضای بزرگتر مانند میز نهار خوری و .. مناسب است. برای انتخاب مناسب مطابق با فضا و مکان میتوانید بهترین ها را از الیاهو گالری بخواهید.

 

سبک های هنری

یکی از موثر ترین سبک ها و انتخاب ها در انتخاب مجسمه ، یافتن یک اثر هنری در خانه است . به هنر و نوع نگاه هنری ایمان داشته باشید. هنر فضای خانه شما را لطیف تر میکند . انرژی یک کاری هنری مانگار همواره در فضای منزل شما جاریست.

 

فنگ شویی در خانه

یکی از فنون قابل استفاده در چیدمان خانه ، وجود اصول فنگ شویی در چیدمان خانه است . مطالعه کنید، شناسایی کنید و بررسی کنید . یکی از ارکان فنگ شویی در محیط منزل وجود یک تندیس است. این تندیس حس حال یک فضا را به بهترین شکل در هم می آمیزد 

 

 

 

پایان بخش اول 

مشتری گرامی، نظر به نوسان متداول موجودی و قیمت کالاها، لطفا قبل از هر گونه ثبت سفارش از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمایید.